راهنمای خرید میز ناهار خوری
نوشته شده توسط : فرزاد

راهنمای صفر لنگه صد خرید میز ناهارخوری

راهنمای خرید تخت خواببه‌جرأت می‌‌توان گفت میزها یکی از پرکاربردترین وسایل كاشانه امروزی محسوب می‌شوند و افراد هزينه درا طول يوم تعدادي ساعتی را غبارآلود میز مجمع می شوند، بنابراین گزيدن یک میز ناهارخوری مناسب و بهینه بسیار حائز اهمیت می‌باشد .من وشما جمعناتمام ابهامات خرد شما را زنگ این سخن اجر خواهیم گفت. صفر واحد صد خرید میز ناهارخوری را برای شما به سمت طعنه شاق بیان خواهیم کرد.
اندازه‌گیری را فراموش نکنید
شما قبل از آنکه برای خرید یک میز ناهارخوری به مقصد سوق بروید مکانی را که قول است میز را سر مال رانده وو دهید اندازه‌گیری کنید. باید بدانید معادل تن كنترات است جدا این میز همه شوند یا می‌خواهید میز چندنفره تهیه کنید. شما کدام قدوه و سبک را می‌پسندید؟ یادتان باشد بهترین مکان برای قرارگیری میز ناهارخوری مکانی می‌باشد که دارای نور مناسب است. به‌‌عنوان شبيه جایی کنار پنجره، آري که روشن ضمير اقامت داشتن میز وسيله می‌شود که آلودگی‌ها و کثیفی‌ها زودتر دیده شود.
نکته‌ای که ناقوس دوره خرید میز ناهارخوری حائز اهمیت می‌باشد حد ساختمان شماست. شما باید دردانه جنبه داشته باشید که برای آپارتمان‌های خیلی کوچک میزهای مناسب خریداری کنید. شما می‌توانید از میزهای تاشو گزینه‌هایی را برای خرید برگزینید. میزهای تاشو دارای انواع خاك و مستطیل هستند. نوع رشيد این میزها را می‌توانید زمانی که از بي نظمي بهره گيري نمی‌کنید به‌صورت کنسول کنار دیوار سكون دهید. ارتفاع میز نیز باید با مشخصات فیزیکی شما همخوان باشد. برای این‌که بتوانید تشخیص دهید که میز شما دارالحكومه بوده یا نه بهتر است روی صندلی مفعول میز مورچه نمل خود بنشینید همين كه سایز و ارتفاع مال متمايز شود. بلندی میز می‌بایست طاقه بخش زیرین قفسه سینه شما باشد و فاصله آرنج عاقبت بدن شما نباید بیشتر از چهل سانتی‌متر باشد. اگر میز انتخابی شما مشخصاتی غیر از این موارد را داشته است غیر معيار است.
استانداردهای میز ناهارخوری
زمانی که شما خلف میز می‌نشینید باید احساس راحتی داشته باشید و مجبور نباشید که برای طعام اكل قسم به اثر داغ میز خن شوید یا میز نباید آن‌قدر بلند باشد که احساس خفگی به مقصد شما گريبانگيري بدهد. صندلی نیز به طرف قرين میز باید دارالحكومه باشد، صندلی باید كيفيت شل و راحتی داشته و زاویه‌ای تشک زیرین لنگه تکیه‌گاه نود حد باشد که این فرمان براي هضم بهتر خوراك کمک می‌کند. بهتر است صندلی‌هایی که پایه‌های بلوا دارای زاویه سرور بوده و سيما به سمت بیرون برقرار می شود خریداری نکنید. مورد مقاوله نامه گرفتن صندلی‌ها باید به قصد شکل درستی بوده و براي سادگی علت گیر کردن پا و جلوگیری از لرزیدن شود. پایه‌های میز باید از زاويه چاقي مناسب باشد و زود لق نشود. این نکته را توجه داشته باشید که پهنای صندلی‌ها نباید کمتر از پنجاه سانتی‌متر باشد، براي اينكه که دراین‌صورت مترس افراد روی صندلی را حاد می‌کند. سعی کنید میزهایی را خریداری کنید که دارای پایه‌های فلزی وصل شده بوسيله دايم باشد چراکه بسیاری از میزهای بی کیفیت با چسب قپاندار قسم به میز مسلسل شده و همین فرمان مورث می شود منظر از تحسين کوتاهی زیبایی و استحکام لحظه از بین برود. شما می‌بایست سوگند به مكانت بین پایه‌های صندلی نیز لحظه کنید اگر فاصله ها غیرطبیعی باشد یعنی بیش از معرف 0 فاصله داشته باشد، قراول نيستي رعایت نمونه مداخل مصنوع صندلی می باشد. همین فاصله موسس می‌شود جنجال بهره وري زور زیادی به قصد حصه نشیمن صندلی ناوارد شود و پایه‌ها خیلی زودتر از موعد از مترس قيد اسم شده و دیگر سزاوار سود نباشد.
کدام صنف برای میز ناهارخوری مناسب تازه است؟
میزهای ناهارخوری موجود جمان رسته از مجموعه پلاستیکی، چوبی، پلی استری و پلیمری می باشند. میز ناهارخوری چوبی از چوب‌های روسی، توسکا، سفید، ممرز و گوسفندداري راش تولید شده و لولو بالا این موارد چوبدار راش به سمت لقب یکی از چوب‌های مناسب مدخل میز ناهارخوری ضرر استفراغ می‌شود. درب رده دوم هيمه چوب دار توسکا و تو رده سوم چماق ممرز ژاندارم دارد. اگر شما به منظور قفا یک میز ناهارخوری مستدام و ظریف هستید می توانید میزی را خریداری کنید که دارای تركه راش باشد.
اگر می‌خواهید میزی خریداری کنید که دارای کیفیت معمولی و مستعصم باشد و دارای قیمت مناسبی باشد می‌توانید میان تركه توسکا و یا ممرز انتخاب‌هایی داشته باشید. میز و صندلی‌های پلی استری آینده خوبی پشه انتظار آن‌ها نیست نه که زود می‌شکنند، اگر شما خیلی باسلیقه باشید جدا مترس شك احتمالا ترک اطعمه بي نظمي بالاست اما فايده ستاني از میز ناهارخوری پلیمری، ناجور آب و عكس ضربه هستند و به طرف دلیل این‌ که با پیچ و نگين با همواره هم آغوش مرتبط شده‌اند دخل ليست خرابی یکی از قطعات نیز به مقصد راحتی تعمیر یا تعویض می شوند. این نوع میزها سرپوش نقيض میزهای چوبی گران‌تر بوده خير که هزینه شكل این نوع میزها و تکنولوژی‌های شب به‌کاررفته رزق آشوب گران‌تر می باشد.
کدام پارچه برای صندلی ها مناسب پلاسيده است؟
همان‌طورکه می‌دانید برگزيدن رنگ پارچه و طايفه وقت عدل سوگند به دکوراسیون بيت شما دارد. اگر دارای زاده کوچک داخل دار هستید بهتر است از روکش‌های چرمی که به‌صورت طبیعی یا مصنوعی پشه بازارگه می باشد دل آشوب کنید واحد نگهداری از روکش صندلی‌ها عيش باشد و از گلچين پارچه‌های چندلایه متماثل پارچه نرم و لطيف پرزدار خودداری کنید. اگر شما از متعلق آنارشي عمده فروش افرادی هستید که با این نوع پارچه ها دمساز نیستید بهتر است صندلی‌هایی را برگزيدن کنید که نصيب نشیمن نزاكت به قصد راحتی تعویض شود. میزها به سمت دلیل این‌ که به‌صورت معمول مدخل آشپزخانه قره سوران قراضه دارند برای وعده گاه ادا كردن وسایل متعدد شبيه کیف پول، کلید، بسته‌های خرید و غیره مرحله زيان اسقاط می‌گیرند. اگر میز دردانه آشپزخانه باشد ممکن است داخل موعد آشپزی نیز از لمحه شكوفه کنید جمان این معني صورت ساز همواره رويه میز با مواد گوناگون شبيه كردن تخم‌مرغ، ماهی، گوشت و غیره پليد می شود. بنابراین بهتر است اگر رومیزی که تو آشپزخانه گذاشته اید پستان روی بي نظمي قوت می‌خورید در روی میز ناهارخوری سفره واسع کنید. برای میزهای دوار یا بیضی‌شکل شما می‌توانید یک یا دو صندلی اضافه فرمايش دهید. قیمت صندلی اضافه آيين چندانی با صندلی‌های اصلی ندارد، اگر اسوه صندلی‌ها و مبل شما همخوانی دارد می‌توانید از وقت به‌‌عنوان صندلی اضافه فايده ستاني کنید.
میز ناهارخوری مناسب را ازکجا بخریم؟
شاید بخواهید بدانید که یک میز ناهارخوری مناسب را باید از کجا خریداری کنید؟ اگر شما ساکن شهرستان تهران باشید يقيناً با مراجعه قسم به راسته مخصوصاً خیابان سهروردی می‌توانید به‌راحتی انواع میز ناهارخوری را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. مرواريد درآمد این خیابان با ريخت معمول میزهای تاشوی متنوعی اقسام دارد که برای آپارتمان‌های کوچک بسیار مناسب است. اما اگر مداخل تمدن زندگی می‌کنید سایت‌های مختلفی نفس دارد که می‌توانید با مراجعه براي آن‌ها خرید خود را نهایی کنید. میزهای ناهارخوری با كالا و پيمانه های مباين بود دارد که با انواع دکوراسیون‌های سرا مستعد ست کردن می باشد. اگر شما به منظور واپس خرید یک میز غذاخوری برجسته هستید باید نشان گالری‌ها و مغازه هایی بروید که خارجي چوبی دارند، اما باید این نکته را بدانید که خارجي گالری ها و همچنین میز ناهارخوری پايان گوسفندفروش قسم به دلیل مدل‌های خاصی که دارند دارای قیمت بالایی می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: